Kakšna je ustrezna športna prehrana?

Športna prehrana je v življenju vsakega vrhunskega in tudi rekreativnega športnika izredno pomembna. Športna prehrana mora vsebovati dovolj zdravih pa tudi hranilnih snovi, da telo normalno deluje in premaguje vse fizične napore s katerimi se sreča tekom treningov. Športna prehrana pa je na voljo tudi na spletni strani www.the-nutrition.com, ta pa je v nekoliko drugačni obliki kot so jo morda nekateri vajeni. Mnogi športniki se srečujejo z napori, ki od njih zahtevajo tudi zelo dotično športno prehrano, ki jim pomaga, da trening ali tekmo od delajo dovolj kvalitetno. Športna prehrana vsekakor ne vsebuje veliko mastnih jedi pa tudi ne veliko sladkih. Je pa potrebno poudariti, da se športna prehrana od športa do športa nekoliko razlikuje.

Športna prehrana mora biti kljub vsemu raznolika, na čase dovolj kalorična in energetična. Vsi tisti, ki se bolj posvečajo fitnesu in fizični pripravljenosti vedo, da morajo za doseganje želene mišične mase posegati tudi po prehrambnih dodatkih, ki so na voljo na trgu. Seveda gre tukaj za športno prehrano, ki je še vedno zdrava, saj so to le, recimo temu »pomagači«, da lahko dosežemo zastavljene in želene cilje. Za doseganje mišične mase potrebujemo veliko proteinov in kreatina. Proteini so na voljo v najrazličnejših jedeh in sestavinah kot so jajca, meso, oreščki in podobno medtem ko kreatin lahko pridobimo v kolikor uživamo rdeče meso. Pa vendar ga ne moremo zaužiti dovolj, zato lahko poleg žvečljive hrane našemu jedilniku dodamo tudi prehramben dodatke v obliki prahu, ki jih nato zaužijemo tako, da jih vmešamo v hrano ali razne napitke. Dodamo jih lahko v jogurt ali skuto, nekateri jih zaužijejo zgolj tako, da jih vmešajo v navadno vodo, tisti, ki imajo raje boljši okus, pa jih dodajo v smuti. Odličen recept za to je nekaj mleki, ki mu dodamo banano ali drugo sadje, proteini v prahu in žlica nutele. Športna prehrana je tako raznolika, vsebuje tako zelenjavo, sadje, ogljikove hidrate, meso kot tudi delež prehrambnih industrijskih dodatkov.