facebook hotline

Nova aplikacija facebook hotline ima že 2.5 milijona uporabnikov

Facebook hotline je nova storitev v Facebooku. Od drugih podobnih omrežij s razlikuje po tem, da namesto fotografije in videa uporablja zvok. To je odgovor na pandemijo, da se ljudje lahko bolj zbližajo, če so ločeni med seboj. Facebookova vroča linija je trenutno v fazi preizkušanja in jo lahko preizkusite tudi sami. Novi
facebook hotline omogoča pošiljanje sporočil s pomočjo zvoka in hkrati še uporabo kamere, če stranka tako želi.
facebook hotline
Če boste uporabljali facebook hotline, boste lahko poslušali v živo in tudi postavljali vprašanja. Nima pa nobene omejitve, koliko ljudi lahko naenkrat sodeluje, kar je  velika prednost pred ostalimi konkurenčnimi storitvami. Dejansko se je storitev šele začela pa ima že dva milijona in pol uporabnikov. Občinstvo vprašana lahko postavlja s pomočjo zvoka lai pa besedila. To storitev nekateri že uprolabjjao za učenje drugih.
Facebook je seveda za vzor in navdih uporabil nekatere druge že obstoječe aplikacije, s katerimi ima velike podobnosti. Na mobilni verziji lahko opazite funkcijo za vklop zvočnika, ki je na vrhu ekrana. Na istem mestu zraven je tudi slika gostitelja, spodaj pa je seznam poslušalcev. Novi uporabniki se lahko celo registrirajo s Twitter računom in svojo identiteto potrdijo preko sms sporočila.
V aplikaciji facebook hotline ima govornik nadzor nad vsem dogajanjem v aplikaciji. Lahko razdeli slušatelje na tiste, ki lahko zgolj poslušajo in tiste, ki lahko postavijo vprašanja. Govorniški gostje pa lahko dobijo možnost govorjenja, ko jih gostitelj povabi k temu ali ko pridejo na  vrsto. Mikrofon povabljenca je izključen dokler ga gostitelj ne povabi na oder.
V aplikaciji facebook hotline lahko poslušalci izrazijo navdušenje nad govorcem s ploskanjem. Ves čas se dogodek snema in se posreduje po zaključku gostitelju. Ta aplikacija je dosti bolj primerna in namenjena profesionalni uporabi, kot klasičnim klepetom, zato jo uprolabjjao številni predavatelji in učitelji za predavanja. Očitno se je storitev kar dobro prijela in zaživela med uporabniki.